pátek 29. ledna 2016

Proč bloguji v češtině ?


Svět se stává s každým dnem více multikulturním a já děkuji Tao, že si mohu dát  šálek čínského čaje...a popovídat si u něj.

   
         Kultura, která se vyvinula okolo anglicky píšících blogů je mi velmi sympatická a v domácím prostředí mi chybí.
            Jde o výměnu vzorků, zkušeností a srazy bloggerů. Je to přísun doporučení a možnost objevit jiný náhled na věc. Je to touha sdílet a poznávat...

To je hlavní důvod proč jsem se rozhodl blogovat v češtině - snaha přispět k vytvoření prostředí pro společné sdílení mezi milovníky čaje. Zde a ne s kamarády bloggery tisíce kilometrů vzdálených.

Pro češtinu jsem se nerozhodl také ze dvou "jazykových" důvodů. Potřebuji se opravdu svobodně vyjádřit - po svém. Takové "upřímnosti" bych s angličtinou nedokázal docílit.
    Druhým důvodem je i možnost, že by to byl další z blogů, nad kterými si native speakers rvou vlasy. Mnohé pokusy o blogování v angličtině také sklouzávají v jakési "papouškování" ustálených vět, slovních spojení...

Sdílení s mými oblíbenými-anglicky píšícími autory si nechávám ujít. Upřímně doufám, že v zemi kde je nejvíce čajoven na počet obyvatel, psaní v češtině má své místo.



 
Další české blogy :                                      


Tea Mountain                       



Žádné komentáře:

Okomentovat