sobota 26. září 2015

Měsíční Zázrak



Naprosto výjimečně jsem strávil pátek v práci. Za tu směnu děkuji samotné Tie Guan Yin. Jinak bych asi nepotkal Měsíc a Zázrak. Po několika větách jsme všichni věděli, že i přes chatrnou angličtinu, která spojila tuto dvojici z Tchajwanu a mě, si naše srdce naprosto rozumí.


Byla to čirá radost z pochopení a tušení souznění, které nás  přiměly k našemu dnešnímu setkání....


Po celé Číně se dnes konají opulentní oslavy k poctění měsíce. Já na výlet do Číny vzpomínám každý den a dnes jsem se cítil opět jako tam - doma? My jsme tento svátek poctili v klidu a radosti. Opulentnost se přetavila v skromnou blaženost. Pili jsme krásné čaje, Miracle nás s Karlem omámila obřadem vůně a hrou na flétnu. A aby tu byla Čína s námi, nechyběly ani mooncakes - tradiční sladkůstky, na které také rád vzpomínám.


Nepotkal jsem mnoho lidí, jejichž pochopení a citlivost pro čaj, byly tak blízko mému....


To nejdůležitější se ale odehrálo v našich srdcích: byl to ten jedinečný pocit sdílení a pochopení...

Foto: 華攸博 - Zázrak



Přeji krásné prožití úplňku.


Žádné komentáře:

Okomentovat